Tisdag

I väntan på snön har jag idag spenderat dagen carvandes tills mina ben gav vika. Första åket var dock väldigt creepy, började med att åka en backe som heter Links line, Inte de bästa förhållanden att åka den men jag kände för lite utmaning istället för bara carving. den är delvis skuggad vilket menas att snön är hårdare/mjukare på olika ställen..det medförde ju såklart att jag sååå nära var på väg att ramla (redan i början, som hade slutat med ett stort AJ)
Resten gick väl helt okej, men ska nog inte sätta fötterna i den backen förän snön har kommit.
hela resten av dagen i backen blev det höftskrapar carving i de lite mer flacka delarna av orten, riktigt skoj!

efterski..


mer idag har jag varit ute och gått med



suttit och värmt mig vid ( det är kallt som faaan här i det här huset!)



nu ska jag äta revbensspjäll!

see you later

//Kossi


Kommentarer
Postat av: Andreas

tänkte vila imorn, kommer det inte dump i övermorrn är jag nog på att köra backe hela dan typ. Vill inte upp i den tunga snön där det finns hopp som lockar och kan vrida knät igen.

2009-01-21 @ 07:34:18
URL: http://finnemang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0