Söndagsmorgon

Igår var jag och middag hos andreas och jon, vi hade sällskap av de andra svenskarna som bor ett kvarter bort... chili con carne, öl & chicago :) det var trevligt o få umgås med lite svenskar igen, varför vet jag inte(ha-ha)
idag har jag ytterligare beslutsångest om jag ska bege mig ut på kullen eller om jag ska vara hemma och bara ta det lungt, fota lite kanske?
har lovat min älskade malin där hemma att göra en header till hennes blogg, så de står iaf på schemat =)
nu sitter jag i mitt rum (scrolla ner för bild på hur det ser ut)  och har precis ätit jordnöts-smörsmacka och druckit "oboy" ! Jetlagen ligger i lite fortfarande, börjar bli bättre däremot, somnade vid 1 igår, vaknade halv 8.
budgeten är tajt, så idag ska jag gå igenom ett förslag med Liz om mat. Kan ju inte åka hem innan jag fått åka skidor "paw rhik-titt"!
vill nästan ut i backarna idag bara pga åknignen igår även fast jag egentligen inte orkar.. snön va så skön!

Här står jon o lagar 3,5ton chili con carne, på spisplattor som ser ut som myggspiraler =)




Ska ut o plåta lite nu.

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: AdamH.

duude läste just igenom hela bloggen verkar bli en grym säsong för dej skulle gärna oxå vart där =)

hare bäst /Adam.

2009-01-18 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0