Seven sunny days, Cut #2

Idag har vi


knatat upp record mt. för att bygga ett



som "vi" kunde



På!

varmt som sommaren, och blött som...aa...
nåväl, mer idag har jag lagat en jävla massa

för infrysning....galet faktiskt vad billigt man kan leva om man bara vill, de här LagaMycketMatSomFan tricket lärde jag mig av survior man själv pastorn, och de slutade med mat som inte bara är jävligt god, men också jävligt billigt...10kr/portion är inte o klaga på!   mer av det här kommer det nog bli >:)

här är 2 bilder på hur frosten ser ut, ganska häftig!




en till bild...deprimerande!




god natt!

_/   Kossi


Kommentarer
Postat av: Samo

Tycker bilderna på vovven gör sig grymt bra! Lite out country-ish alaska feeling liksom med en ganska stor björnjagar veteran vovve... Mer sånna för sakens skull bara! Blir snygga foton...

Är sugen på en systemkamera själv, så du får börja skriva lite nybörjartips på bloggen emellanåt!!!



Hoppas det faller lite mer snö för din skol man, jag har föresten(skriver jävligt blandat här) bestämt mig att göra en tavla av ett foto du tog i vancouver. På elledningar och himmel, kan bli bra, får se om jag vågar visa resultatet.. När det nu blir..





Aight, ska ointe skriva mer kommentarer än i min egna blogg så det får väl va nog här för tillfället. Måste dessutom ta en kil till tågfan som aldrig går rätt.



Hare beast, vi hoers!

2009-01-20 @ 10:39:49
URL: http://samones.blogg.se/
Postat av: Moa

åh vad det ser mysigt ut. ha det toppen ko!

2009-01-20 @ 10:55:44
URL: http://mogu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0