Sday

Dagen började som vanligt med en tidig morgon, samma frukost etc etc
Salomon hade demodag, så vi beslöt oss för att prova lite olika skidor, prövade ett par carving skidor, tornado tror jag dom hette, sen testade jag simon dumonts skida, lätt "mittmonterad" parkskida, riktigt skön faktiskt, blev förvånad hur bra den höll i pisten på slutet!
I övrigt åkte jag lite puckel, och bara glassade...skön dag!
har precis pratat me mina vänner af bask som har haft herrmiddag, synd att jag inte kunde vara där boys!
nu ska jag bestämma mig om jag ska skita i o städa rummet, titta på lite two and a half men..eller om jag ska va duktig o göra det, duscha och sova? 
Nope, sova är inte på listan idag...idag ska jag ut o dricka öl!
Priserna är iaf vettiga här jämnför med sverige så ikväll ska fylleoskulden ala nordamerika tas >:)

ha en fortsatt trevlig eftermiddag gott folk!


här är en liten film för några dagar sen, bc kickern




//kossi


Kommentarer
Postat av: kossi

med fylleoskuld menar jag inte att jag ska sätta på nån oskuld på fyllan, utan att bli berusad på denna kontinent för första gången!

tvungen att tillägga då de skulle säkert väcka reaktioner hos en viss person :D

Love/kossi

2009-01-25 @ 01:09:46
URL: http://kossi.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas jag verkligen att du menaro..

2009-01-25 @ 04:06:39
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0