Same thing..

Jahapp...Det här blev ju..konstigt.....verkar inte komma någon snö, Andreas & Jon bokade om sitt flyg tills nästa vecka och ny månad börjar snart (hyra...)
Har suttit o funderat över mina altenativ, vad jag ska göra...har inte så lång tid att bestämma mig :S

-Stanna kvar, Hoppas på snö och hoppas kunna åka (har stora problem med mina fötter)

-Stanna i Rossland en vecka till, Åka till New York, Florida eller någon annan destination på denna sida planeten i en vecka, för att sedan åka hem igen.

-Åka direkt hem, köpa med sig ett ps3 för att dränka mina sorger




Pro's & Con's......help, anyone...?    =S


//confuuuuuuused alex

Kommentarer
Postat av: Nico

stanna längre. inte ofta man får den där chansen igen någon gång..!

2009-01-30 @ 12:04:15
Postat av: Malin

håller helt med Nico om att du ska stanna lite längre :) hemma i swe hinner du ändå va :D

2009-01-30 @ 16:29:39
URL: http://mammatillvictoria.blogg.se/
Postat av: Pastorn

sök jobb! sök jobb! sök jobb! och backpacka i kanada/ usa eller stanna kvar och åk skidor..

i de här kvarteren vill jag inte se dig på ett bra tag! :P

2009-01-30 @ 16:48:54
Postat av: sam

ja fan, sök jobb och stanna! Eller också res till NY först och till Florida på springbreak sen och parta!

2009-01-31 @ 15:52:35
URL: http://samones.blogg.se/
Postat av: Malin

NEJ!

2009-01-31 @ 18:54:23
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0