nehepp..!

Idag var det meningen att jag skulle knacka ihop mitt lilla hopp o utöva akrobatik på det, meen så blev inte fallet...efter jag hade packat ihop mina saker, kom jag på att skidorna är ju uppe vid backen...  så de blev att åka upp dit och åka istället...har såna jävla problem med mina fötter så de va inte roligt o åka...
Nu ligger jag i min säng, äter skittles och undrar vad jag ska göra, det börjar bli riiiktigt segt utan snö här...
väderleksrapporten säger att det ska snöa i 1½ vecka från och med nu i helgen, men de har dom sagt nu ett jävla bra tag, jag som bara vart i den här byhålan i 2 veckor börjar få i nerverna faktiskt.
blir väl att bara ligga hemma idag, vakna upp imorgon och bestämma sig för om man ska ge sig ut i backen eller inte, soom vanligt ^^
Hade det inte varit för mina fötter hade jag varit ute och nött puckelpist varje dag, de är det enda som roar mig ute i backen för tillfället, har lessnat på carvingen och offpist behöver man inte ens tänka på...kanske ska bli parkråtta?  flippa 1080's hela dagarna?  njaaaaaaah

I'm just an impatient guy in a small mountain town without much snow...


Laters//

Kossi

Kommentarer
Postat av: malin

Dags att komma hem

2009-01-29 @ 11:31:46
URL: http://malinekmans.blogg.se/
Postat av: malinMalin

hjärtis

2009-01-29 @ 11:32:07
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0