god morgon/kväll/eftermiddag/dag whatever

Idag har jag  haft sovmorgon!  vaknade vid 6! börjar ordna sig nu!
Igår var jag ute på stan med andreas och handlade det nödvändigaste. Beacon, spade sond och öl =)
ingen billig resa det här, men vafan det är det är värt varenda krona.
Idag har jag jag inte gjort mycket, suttit o pratat/webcamat med malin hela morgonen, har inte bestämt mig om det blir backen idag eller inte, men har en svag känsla av att de kan sluta där...
börjar verkligen gilla sämningen i den här staden...hur ofta händer det hemma att man plockar upp liftare?
Hur ofta blir man varmt välkommen varje gång man kommer till mataffärn hemma? och hur ofta hälsar folk på en när man går förbi dom på stan?

(skrev detta i morse, glömde datan igång som den var när jag skulle ut i backen)


Nu är jag hemma från backen för ett tag sedan, vilken härlig dag det har varit!   Mjuka fina backar och sol =)
har precis ätit en portion macaroni & cheese, druckit en öl o kollat ett kort marathon av family guy...ska snart bege mig till andreas och co. för middag, och förmodligen några öl ,  hoppas jag :)

ska bättra mig på updateringsfronten!





Huvudgatan I rossland



Min hyresvärd Liz


Nu måste jag pinna :)
Have a good one!

//kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0