Dag 3 carving

Idag har jag varit ute o gjort samma sak som dom 2 andra dagrana i backen..carving carving carving...eller, nu ljuger jag..va ute o och åkte lite hyvlade pucklar också, de va fint!
var för kallt för att ta upp kameran, så den blev kvar i ryggsäcken hela dan...eller nu ljuger jag igen!
satt på terassen o lapade lite sol, så tog jag en bild på de vackra vädret som var!
Nu har jag precis ätit lite spaghetti m. köttfärsås, druckit en bud och lekt me hunden, va ska man göra idag?  hmm...
torsdag idag, imorrn blir det nog en svängom på flying steamshovel (en av de lokala pubarna) har ju inte lämmnat nyktert tillstånd på den här kontinenten än, måste bockas av från "att göra innan jag dör" listan...


inte blev det mkt till bild, men måste ju ha nått o förgylla bloggen me, annars blir det tråkigt



Time to hit the shower

Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0