7h senare...

Somliga straffar gud med en gång?   köpte ett 6pack öl igår, drack 1....kan det vara darför mitt flyg blev inställt o lämnade mig ensam på den här minimala flygplatsen i ytterligare 5 timmar...?
Nu har jag iofs sovit nån timme, men mest legat o tänkt på hur skönt de skulle vara att ligga i en säng..!
har lyckats få i mig lite mat, en banan och lite iste. ska göra ett försök på en macka snart, har nån timme till att döda innan planet går.
förstår inte att det kan vara plusgrader här, I en stad som heter Winniepeg är det -34 grader as we speak...och båda städerna ligger på samma breddgrad.
ni får ge mig tips på hur man kan fördriva tiden i såna här situationer, jag har en svag känsla av att de kommer flera...

här är en liten bild på mig :D  "egokossi"
 orkade inte plocka upp kameran o fota, så webcamen fick duga


nyvaken, hähä..


/cptrött kossi


Kommentarer
Postat av: Jon o Andreas

tel. 250 521 0282(Jons mobil),



2077 second avenue



Vi hörs

2009-01-15 @ 07:44:32
Postat av: Seanis

hur wankar man i den kylan?

2009-01-15 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0