Yeah

Just nu sitter jag och dricker te, kokat i badrummet på mitt hotellrum (det slutade så) i vancouver :D
Gick runt på flygplatsen o letade efter antingen någotn bänk att sova på eller något billigt hotell/vandrarhem...träffade en äldre herre som sa att jag skulle gå till info och titta, sagt o gjort kom jag därifrån med ett leende på läpparna!
damen i infon fixade ett hotellrum för 70 dollar, inklusive resa fram och tillbaks från hotellet...!
de hade kostat mig bara 70 dollar fram och tillbaks med taxi till downtown vancouver där alla hostel ligger sa hon, så jag är nöjd!
allt som allt...90 dollar: eget hotellrum (ganska badass size) Skjuts fram och tillbaks till flygplatsen, Stor stark & en stoor flottig baconburgare =)

Är ganska trött, ska försöka sova nu!
nästa inlägg blir nog i New york!  (vet däremot inte om jag har internet där jag bor, så det kan ta ett tag till nästa inlägg)

Stort hotellrum >:)


"wooow"


Är det meningen att dom ska stanna mitt i allt?


jag är lite osäker, men brukar det finnas mini kaffebryggare på badrummen på hotellen?


Den här toaletten fick mig att börja fundera...vafan?


Fottig böörger, brödet var glansigt på undersidan :D



Cya in new york!
//Kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0