Written in the skies

Har inte så mkt att göra, så jag tänkte att jag kunde ta fram datorn, skriva lite, redigera lite bilder och bara allmänt blaja >:)
Framför mig sitter en bikupa, brevid mig sitter en lagom fet guling och sover med sin mamma...
helt otroligt, jag blev serverad öl här, jag menar...ser jag ut att vara tjugoett? njaaa....
ganska dyrt med öl däremot...56kr för en 33cl burk
Den här rutten är ändå ganska kort, skönt...
nästa är nåågra timmar fler...som sagt jag är fan trött på flyg...
har åkt allt ifrån 747 till ett litet propellerplan, dom flesta storlekarna!
De här har fan varit en guppig tur, inga lungna puckar direkt...dom har inte varnat för någon turbulens över huvud taget, men de har ändå varit så man nästintill lättar från stolen emellanåt..!
de är sjukt att man en gång i tiden fick röka på dom här planen, askkoppar i alla säten...haha kan ni tänka er ett flygplan fullt me bolmande pensionärer?
skulle va skönt o kunna röka ombord, med en öl i handen fälla tillbaks stolen och tända en...haha de hade varit nice! :)
flygvärdinnorna är roliga, 3 älde damer som har jobbat aldeles för länge inom branchen!
dom pratar med varandra via högtalarna, pratar med varandra som på fritiden när dom går igenom gången och serverar..tror jag hörde nån svordom också haha :) Härligt att kunna slappna av så mycket i ett sånt serviceinriktat arbete..!  -går runt med en påse o frågar efter skräp, flaskor, burkar, juveler, mobiltelefoner, cash :D
Nej nu börjar batterierna sina!

Skrev det där igår på planet från vancouver till las vegas

God morgon New york!
Ursch vilken jävla flygtur det var från Las vegas....har flugit en hel del tidigare, och är aldrig flygrädd riktigt...men den här resan va fan läskig...groparna va så stora att jag kunde inte ens ville lyssna på musik, ville höra om dom sa något i högtalarna...något som däremot chockade mig var att vi var 30min före schemat :S trots den hårda turbulense
nåväl, nu är jag framme hos Ken, Pappas kusin som jag ska bo hos under min vistelse :)
har varit här en gång tidigare, minns otroligt nog exakt hur hans lägenhet såg ut!
men minns dock inte hur nära han bodde manhattan...igår när jag skulle åka hit, va man tvungen att ta brooklyn bridge över, åka förbi ground zero..fortsätta nån km, ta Hollandtunneln och så var man framme!   Kickass >:)
Ska nog inte åka in till stan idag, ska ut o hälsa på lite släkt ute i new jersey osv...

nu måste ajg gå upp o äta frukost!   sjusovarn, klockan är fan 10!

(Ken har inget internet, så jag sitter o trycker på ett av de sjukt många oskyddade nätverken jag hittade, därav ingabilder tillsvidare, går så segt!   men jag ska försöka sen igen..!)

//Kossi


Kommentarer
Postat av: Samo

hoppas du fota QBridge då! Var ju en av utmaningarna.... mest för att alla sköna ghettorappers kommer därifrån

2009-02-11 @ 21:36:18
URL: http://samones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0