segt

Ytterligare en dag har jag inte satt min fot utanför huset...vet inte varför...finner inte motivation till att gå ut..?

har suttit inne och tittat på bilder, redigerat lite bilder, blaj-fotat och fibblat med vårat nya forum, http://www.basktown.se/
(bli gärna medlem, hjälp oss komma igång!)

finns inte så mycket mer att säga, så bilderna får tala åt mig

Min reseadapter är lite smått cp, så får rigga upp den såhär för att de ska funka



jag är ju så kreativ, så jag tog bilder på samma J*vla blomma


"wajd angel"



satt o tänkte på sommaren...och så fick jag dom där sommar-rysningar man får i höst och vintermörkret...
Lyssna på Uno svenningson - vågorna, blunda och luta er tillbaks, så fattar ni vad jag menar...
I miss it, ALOT!

det här är en sak jag längtar till såå mycket....Roskilde 2009




Nu ska jag fortsätta göra ingenting!

hörs imorgon :)


tegelsten

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaha.. så det var dom sakerna du längtade efter?

2009-02-20 @ 08:59:44
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0