No photo-day

Idag har jag inte gjort mycket alls...
så fort da cable guys hade dragit så åkte jag och ken till Wey och Fred ute i New Jersey,
Hjälpte dom me lite sysslor såsom byta lampor, flytta på lampor o allmäna saker vissa äldre har lite problem med :)
Stannade och tittade i lite butiker, gjorde allmänt ingenting.
Köpte lite mat och åkte hem...lite tv-tittande, matlagning och chattande senare sitter jag här och har ganska tråkigt...vill inte titta på mer 2½ men då jag vill spara dom avsnitten till hemresan,  har ju några timmar att döda.
Kanske ska titta på någon film...!
är fotosugen, men känner inte för att gå ut...fan va lat jag är, haha.
Imorgon ska jag....vetefan, kanske stan. men får se!

Nu ska jag i alla fall...tråka vidare!


2009/02/18
09:01 PM


Love//kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0