New Jersey

Good day!
Idag har jag varit ute i new jersey och hälsat på mina släktingar..!
Sov ut lite så kom inte utanför dörren förrän halv 11....när jag klev ut kände jag lukten av sommar, och det var varmt nog att nästan ta av sig tröjan..!
Så jävla kul att åka runt ute i woodcliff lake som det heter (utanför NJ)
allting ser ut som du hade förväntat dig av en amerikansk förort...började skratta när jag kom in i villaområdet..som på film haha :)   Dom bjöd mig på nån restaurang... Iron horse....Måste nog vara den tråkigaste hamburgaren jag nånsin ätit...dock det godaste köttet jag nånsin ätit på en hamburgare haha...den serverades med...ingenting! vi fick en liten flaska ketchup och en flaska bbq sås, de va allt!  (kostade 90kr dessutom..)
däääremot så bjöd dom på coleslaw som påminde mig ganska starkt om vårstapizzans sallad! 
Nu sitter jag och tittar på nhl, surfar och snackar skit med ken...är ganska trött så ska nog gå o lägga mig snart, lååång dag imorgon!
Pixos


Känns väldigt dumt o säga det...men fan vilken sunkhåla Jersey är haha


juste, de fanns Ikea mitt i ghettot :D


Hemma hos mina släktingar hittade jag en svensk-amerikansk tidning...och dra mig baklänges
tumba himself på förstasidan haha


var tvungen o stanna o ta en bild >:)




Hörs imorgon...!
Love//kossi


Kommentarer
Postat av: Samo

inte så skumt med tanke på att vårstapizzans sallad är en coleslaw. Myten om "det hemliga receptet" hade bara funkat i en byn som vårsta där allmänbildningen sträcker sig från pippi till tommy.

2009-02-13 @ 10:22:12
URL: http://samones.blogg.se/
Postat av: kossi

hahahaha

2009-02-14 @ 00:45:26
URL: http://kossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0