Lassemaja

Jag är för lat för de här me blogg tror jag!
de går dagar emellan mina updateringar...


Hur som haver! 
dagarna har rullat på som vanligt..
Efter senaste inlägget blev jag spontant bjuden på födelsedagsfest hos Ben. Hela hans familj + ett gäng av hans vänner samlades hos honom för att ta slut på ölförrådet och lasangen hans morsa hade lagat..Märklig kväll, rolig dock!
ramlade hem väldigt sent & fint på lyset!
dagen efter orkade jag inte ens tänka på att hasa mig upp till backen, blev att titta 2½ men och ta det lungt istället..
Märkligt ändå hur tiden går så jäävla fort...vaknade 7 som vanligt, gick o la mig 9...fjorton timmar gick jag bara runt i huset och gjorde nada...ändå gick tiden fort?
fan..när jag börjar tänka efter...nu har jag varit här snart en månad...och de känns som jag kom igår!
lever i nån skum drömvärld när jag är här, de är svårt att komma in i de här o greppa vart man är nånstans, en liten byhåla mitt i kanadas skogar.....whaat?

Det snöade 10cm till inatt, så idag var jag uppe tidigt för att få några orörda svängar..Fin skogsåkning På Red Mountain..!
så har ni vägarna förbi här, ta en sväng på red ! :D
Mina fötter börjar ta kål på mig...4-5 åk, sen måste jag ner & ta av mig pjäxorna för massage...
upp igen och ta några åk för att sedan åka hem...har blivit stort fan av puckelpist, så galet kul att köra nu när de är lite mjukt också!   If you havent tried it, DO IT!
Nu sitter jag och luktar svett i köket och softar i allmänhet...de är fredag idag, Tvn, spaden el sängen?
Money will tell!

här har ni lite bilder jag tagit, inga vidare roliga men ändå
SHIBBY








//Kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0