Imorgon

Jahapp...de va rossland det.. nu har jag varit här i ganska exakt en månad, De värsta är att när det närmar sig hemfärd, de är då man börjar komma in i rutinerna, träffat nytt folk etc etc...de tar emot att åka vidare/hem faktiskt...även fast inte snön har varit den bästa så har jag ändå haft jävligt kul här!   
Har inte riktigt tid att skriva nån bok, har lite o packa/organisera...!
så ni får lite bilder från lilla kameran istället :)

Chris&john apraka på spaden


SÅ JÄVLA MKT PUDER!!!   (bara liiiiiiiite ironi....)


Lee, Någon Kiwi (som för övrigt var 89a...?!?!)  och Ben


John, Nicole, Jag och Ben smygröker på legion.
Notera pottfrillan pga förbudet mot huvudbonader :D


Alla var ganska samsade kring baren, alla förutom John...


Fast bakom dörren upp till taket...


Ska försöka se om jag hinner updatera imorgon innan jag åker >:) Annars blir det på mitt hostel i vancouver!

Bye Rossland/Kossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0