Idag

Var det meningen att jag skulle gå ner till chinatown me ken, men han sov så jävla länge så de blev inget av det :D
satt hemma och tittade på 2½ men istället..fotade lite och bara tog det lungt .   vid 6 kom Vey och fred över, dom bjöd mig och ken på middag på någon fancypantsrestaurang här i närhten...resten av kvällen...typ dethär

Fotandet:

För att vara lite dirty har jag döpt denna bild till Interracial :D


Bild tagen med macro-"objektivet" som tillhörde vidvinkeln jag köpte


Persienner...




Sysselsättningar..


Lunch...CHEESE 'N' CRACKERS!


Resten av kvällen i helhet...film&bud


Nu ska jag gå o lägga mig, har sovit så jävla länge dom senaste dagarna, måste vända tillbaks dynget igen =)

Love//Kossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0