End of journey

Det var det de!   skrev tidigare att jag skulle ut i new york idag, men de va en lögn!   var meningen att jag skulle överraska malin om när jag kom hem, men datumet läckte ut så nu va de inge kul längre haha :)
Larmet ringde 4 imorse, klev upp och packade i ordning det sista, updaterade mig på flyget och åt lite frukost...
Jävligt skön flygplats Newark, så fort man klev ur bilen skrek piccolos o frågade vilket flygbolag man hade, så tog dom hand om allt, såg bara mitt bagage försvinna iväg på en kärra haha, fattade inte mycket...efter en galet jobbig säkerhetskontroll befann jag mig äntligen på flyget, hade jävligt tur med platsen..de här va ett lite mindre plan med 2 säten på varje sida..alla andra platser satt det 2 pers på förutom min! så kunde slänga upp benen och vila lite....Mellanlanding i minneapolis, det var meningen att vi som skulle vidare till vancouver skulle bara sitta kvar på planet o fortsätta...men mitt i allt fick dom för sig att vi skulle byta plan...blev lite förbannad först men sen gick det över då jag fick sträcka lite på benen.
satt och tänkte på det när vi lyfte från minneapolis; att man märker på erfarenheten på piloterna hur dom flyger...Planet från Newark va de 2 riktigt unga piloter, De va den knackigaste flighten jag har åkt någonsin haha, dom måste trott dom va stridspiloter eller något...Tvära svängar, skrapade nästan vingspetsarna i marken efter vi lyt haha, och ni vet när man landar, så bromsar man in jävligt hårt när man satt ner dom bakre däcken i ladningsbanan....detta gjorde dom Strax innan vi nuddat marken, de resulterade i en lagom hård studs ner i backen när vi väl nuddade haha, lite läskigt..men  de va ganska kul ändå :D
nästa flyg:
2 väldigt mycket äldre gubbar:
Mjuukt och fint lyfte och landade dom...(Y)

Nu sitter jag på flygplatsen i vancouver och börjar bocka av mina 30 timmar här....   $$ sinade till hotell/vandararhem så de blir heltäckningsmatta längst in i hörnet på flygplatsen ^^   harknackat upp ett litet camp med mina prylar hä, de är ganska mysigt :D




Bye!
Kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0