Det börjar bli långtråkigt

24 timmar avklarade...5½ to go..
Igår satt jag och gjorde ingenting till en böran, chattade, tittade på Wall-e och stirrade ut i tomma intet, så täntke ajg att jag kan ju googla på saker man kan göra för att fördriva tiden, och så där va den, den brilljanta idén...dricka!
packade ihop mina grejer och gick bort till baren, satt och kollade youtube klipp på ipoden medans jag hinkade i mig ett gäng kokanee, den är så lättdrucken så jag märkte knappt av det, gick upp för att gå o på toa, och då slog de som ett slag i nacken; haha jag är fan packad, åter tillbaks och drack några till...sen var det zombie blicken med kärran bort till ändan av terminalen där jag slog camp och slocknade, lyckades skriva ett inlägg som ni ser på ipoden innan ögonen föll.
Vaknade vid 4 av byggarbetarna som körde fram och tillbaks med sina kärror...sen va de ganska kört, bytte sovposition från soffan till govet, golvet till väskan osv osv...men lyckades inte somna om såklart, Sen dess har jag varit vaken och gjort lite allt möjligt, tittat lite på film, gått runt lite i terminalen, chattat o drömt..
satt och tittade på bond, när jag tänkte att jag kunde ju kolla va klockan va, och den JÄVLA ipoden lurade mig, de stog att klockan var 13:40, mobilen va död så jag kune inte bekräfta de där..de räckte för mig att få smärre panik, packade ihop mina grejer snabbt som fan, småsprang med kärran bort mot incheckningen (de är i andra ändan av terminalen)
när jag börjar närma mig tittar jag upp på en klocka...jahapp klockan var 20 i 10...
lunkade mig tillbaks och nu sitter jag här igen vid datorn...väntades på att få checka in och bli av med mitt bagage..

har inte så mycket mer att tillägga förutom att jag börjar få ångest över att jag faktiskt är på väg hem! : |
1½ månad, vet inte vart den tog vägen...borta!

Ska snart bege mig till incheckningen, hinner jag skriver jag något mer =)

annars, Sayonara canda!

/Kossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0