Castlegar Airport

Finns det något bättre än gratis internet på allmäna platser?
hur nice som helst!

Sitter i detta nu på en liten sketen flygplats i castlegar (40min från rossland)
väntar på att min plan KANSKE ska gå !
de va trist att lämna rossland, ja började trivas bra där :(

blev lite smärre stress här på morgonen...Liz bil har gått sönder så jag var tvungen att boka flyg"buss" från rossland till castlegar, som egentligen ska vara bokad en vecka i förväg, fick jag bokad 2timmar innan den gick (Phew!)
kärringen i telefonen sa först att hon inte trodde jag skulle få plats, vet inte om hon sa det för att hon skulle verka som en bra säljare "I'll do my best" sa hon o la på...ringde upp igen senare o de visade sig att det fanns plats!
Kom dit där den skulle avgå...då var jag tydligen ensam!  satt o snackade hockey me chaffisen hela vägen ner, han va rolig :)
Har lite beslutsångest om vad ajg ska göra ikväll....Ta mig till vancouver downton me taxi för $30 och betala $20 för att sova, sen betala $30 till för att komma tillbaks på morgonen...eller bara sova på flygplatsen i nåt hörn för $0  (80 dollar är ca...500kr)
bekväm sömn för stor summa pengar, eller kass sömn gratis...
de är en bra fråga!

Igårkväll var vi hemma hos john, Drack öl, spelade tvspel och snackade skit :) Dom är roliga dom som bor i den där stan, dom bryr sig inte om mycket...dom har sitt hak, dom har sin lägenhet och dom gör ingenting för att tjäna pengar...
"fuck i'm not going to work today, Its sunny outside..I'm goin skiing"

Nu ska jag dricka en brisk, updatera ipoden och bajsa!
Pix som vanligt:

Sorry att jag ser ut som ett mongo...       PS. har en väska till på 10kg



De här är något jag måste göra hemma, nacho pommes... 
Smält ost bland alla pommes, krossade tomater och diverse grönsaker på..och gräddfil + salsa!
Gott som F*n!


En bild säger mer än 1000 ord :)


en bild säger mer än 1000 ord #2


castlegar flygplats...Inte mycket att hänga i granen ska jag säga! this is about it :D




Nu ska jag göra annat :D
hör av mig i vancouver :)

//Kossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0